REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIEKTU "POKOJE MOSORNY GROŃ"
Zawoja 2525, 34-222 Zawoja
______________________________
Kontakt do administratora obiektu
tel. 691 691 176
Sieć Wi-Fi otwarta.
W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów.
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Pokoi Gościnnych MOSORNY GROŃ.
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
3. Śniadania są serwowane w Restauracji Mosorny Groń w godzinach od 8.00-10.00 wg obowiązujących zestawów. Śniadania są dodatkowo płatne.
3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości.
2. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
3. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu lub innych osobach przebywających w obiekcie.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
5. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do 14 dni od dnia przyjazdu lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Obiektu, Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa kwotą za dwie pierwsze noce lub za cały pobyt zgodnie z warunkami rezerwacji, które dotyczyły danego pobytu.
6. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§4 USŁUGI
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Administratora Obiektu, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
3. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom: - warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, - bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu, - profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie, - sprzątanie pokoju obowiązuje przy pobytach na min. 5 noclegów po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. W przypadku bezzasadnego wywołania alarmu przeciwpożarowego, Gość zostanie obciążony kosztami interwencji straży pożarnej oraz policji.
4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić Administratora Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu pod Obiektem czy poza terenem Obiektu.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, mogą zostać odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.
§9 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Administrator Obiektu.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
2. W Obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów pozna wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Kara za nieprzestrzeganie zakazu wynosi 500 zł.
3. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
4. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
5. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
6. Zakaz chodzenia w butach narciarskich i wnoszenia sprzętu narciarskiego do pokoi, rowerów.
7. Cena pobytu płacona przez Gościa obiektu zawiera również wybrany deser lub kawę w Restauracji Mosorny Groń, pod warunkiem wypełnienia ankiety elektronicznej dotyczącej pobytu w obiekcie lub / i wystawienia opinii w serwisie www.google.pl na temat pobytu w obiekcie, zgodnie z umieszczoną w pokoju instrukcją.
Życzymy udanego wypoczynku.